onsdag 23 mars 2011

Jag har haft maraton

Igen kanske ska tilläggas. Jag bara älskade vänner förut (och gör det fortfarande), somnade till dem varje kväll i flera flera år. Måste säga att det var svårt att vänja sig av med, men det gick. Jag har slitit ut en hel box, det är repor på varenda skiva så jag borde köpa en ny men det har inte blivit av.
Nu till min nya last THE BIG BANG THEORY. Jag kan inte fatta hur jag kunde bläddra förbi den här briljanta serien så många gånger. Jag tyckte att den verkade sååå tråkig, tills den dag då jag ammade tjejen och inte hade möjlighet att byta kanal så jag såg ett helt avsnitt. Det var ju så fantasiskt! Jag var fast omedelbart och fick den här boxen med säsong 1-2-3 av min kärlek, så jag ammade och tittade. Den är det bästa som gjorts på mycket mycket länge.
Nu har jag haft ett till maraton, det är dock en väldans massa skivor så jag kom inte så långt.
Nog om detta, men jag tor att jag är lite kär i Sheldon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar