tisdag 22 mars 2011

Jag har syndat...

eller var det fyndat? Hur som helst så är det ett konstigt fynd. Jag tycker mycket om Marimekkos design och tyger så när de hade ett samarbete med hm för några år sedan köpte jag en underbar blus (som jag kan visa någon gång) och ett par bikinitrosor (som tyvärr blev missfärgade-rosa- i tvätten). Jag hade inga planer på att köpa några utav alla de fantastiska barnplagg som fanns eftersom jag inte hade barnplaner. Men när de hade 70% på den här klänningen med tillhörande hatt och trosa kunde jag inte låta bli, tanken var att en väns dotter skulle få den MEN när vi gick en sväng på stan fick hon syn på dessa och berättade hur fult hon tyckte det var. Så jag fick behålla kläderna helt enkelt, tyckte att det var onödigt att ge till någon som inte skulle använda det. Anledningen till att det fortfarande hänger lappar kvar är för att jag hade tänkt lägga det på tradera, men nu blir det använt istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar