onsdag 12 oktober 2011

Som jag skrev tidigare så funderar jag på hur jag ska nå min idealvikt pga ett viktkomplex jag fick i samband med min graviditet.
Mitt BMI låg på 25 vid min invägning hos bm, vilket hon sa var övervikt.
När jag har kollat upp detta med BMI till min längd så bör jag gå ner mellan 5-15 kg för att ligga inom ramen för vad som är normalt BMI till min längd.
Mitt mål är att gå ner ca 10 kg samt att bygga muskler. Jag vill inte bli muskulös utan bara vara fit.

Nutrilett fungerade på de "onaturliga kilona" (som antagligen var en hel massa vatten) men det kommer jag mest troligt inte använda mig av för att få en sund kropp och vikt. Jag behöver finna en balans som passar mig. Och tid till detta.


1 kommentar:

  1. En ny underbar tävling uppe: http://tuschaa.blogg.se/2011/october/tavling-barabusse.html

    Var gärna med =)

    SvaraRadera