söndag 16 oktober 2011

Nu är jag på ett ställe!

Nu har jag äntligen fått ordning på bloggandet!
Jag finns numera på;
Där kommer jag blogga på det sätt jag började på den här bloggen.
Jag kommer även ha tävlingstips på samma sätt som jag hade på rockbarnettavlar (som inte längre finns kvar), men det kommer vara lite annorlunda. Jag kommer länka till de tävlingar jag själv är med i och jag kommer ibland i mån av tid tipsa om andra med. MEN jag vill komma ifrån pressen att hela tiden uppdatera med nya tävlingstips.

Så nu vet ni var jag håller hus och vart ni hittar mig.

Mycket av det som finns på den här bloggen har flyttat med mig, tex inläget om Årets bästa tävling som alltså även finns på min nya blogg. Ni som kommenterar på inlägget kan dock fortsätta göra det på den här bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar