tisdag 14 juni 2011

Vad är det som händer?!

Del 4.

Sen var det det där med post som aldrig dyker upp. I detta fall handlar det om vinster och kampanjer.
(Inte så allvarliga grejer men jag tar med det ändå=))
  • Babybjörn hade en skedkampanj på fb. Jag hade gillat båda sidorna som man skulle och fyllt i formuläret. Om jag fick någon sked? Nej.
  • Jag vann ett berlock i en tävling i mars. Om jag fått det? Nej.
  • Jag vann löshår i en tävling. Vad som hände med det vet jag inte, väntar fortfarande på svar från bloggaren som skulle kolla med posten.
Sen har vi ju det inlägget där posten slarvat bort mina saker =)

1 kommentar:

  1. Det är helt vansinnigt vilken otur du har haft! Har också saker som verkade ha försvunnit i posten, vinster och sånt.. som det sen visar sig att de inte ens skickat utan glömt. Numera skriver jag upp allt jag väntar på i posten, och bockar av... Irriterande är det.

    SvaraRadera