onsdag 15 juni 2011

Riktigt klipp!!

Jag gillar att vara ute i god tid med presenter. Då slipper jag stressköpa och det behöver inte bli för dyrt. Men den som mottager presenten får ändå något tilltänkt!
Jag har fyndat massor av presenter till en rad olika personer tex svägerskan, bästa kompisen, ett par blivande mammor, syskonbarn och till mig =)
http://www.parlsmycken.com/ har lagerrensning och jag köpte smycken till ett värde av 2572:- men betalade endast 439:-
DET KALLAR JAG FYND!!!
Det blev en massa olika armband, ett par "mamma halsband", halsband, bh-band, ringar och några smyckesaskar.
Jag ser verkligen fram mot den här leveransen. Hoppas den kommer bara =)

1 kommentar:

  1. Nej, ingen faktura. Knepigt är det. Inget svar på mitt senaste mail till Bellabo heller och ingen reaktion på blogginlägget, men jag är föga förvånad egentligen. Fått massor av annan respons på det, enbart positiv. Och det är ju kul.

    Jag hoppas du får din order - de flesta tycks ju få det, det är väl när det strular de blir strutsar och helst undviker allt som heter kundservice att göra.

    Londonresan- det har jag missat, vad hände där?

    SvaraRadera