söndag 12 juni 2011

Vad är det som händer?!

Då tar vi del 2 =)

Vi har tydligen problem med postorder;
  • I början på januari beställde jag ett par kängor. En månad senare kommer ett paket-innehållandes någon annans beställning. Jag kontaktar företaget som säger att min vara trots detta är på väg. När den inte dyker upp ringer jag igen och då säger de att jag returnerat skorna (detta är då felaktigt). De berättar även att min storlek är slut men att jag kan beställa ett par mindre!
  • Beställde ett par converse från samma företag. Efter ett par veckor får jag ett brev där det står att skorna tagit slut.
  • Sambon beställer ett par nya converse till mig av samma företag. Ännu en gång kommer ett brev om att storleken är slut.Beställer igen. Skorna kommer. I fel storlek. Gör en ny beställning. Skorna dyker upp. Detta tre månader efter första beställningen.
Aldrig mer postorder sa vi då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar