fredag 10 juni 2011

Blogpaus

Det blev en bloggpaus här ett par dagar.
Jag funderar fortfarande på att sluta blogga. Det av flera anledningar men de främsta är;
  • När jag startade min förra blogg var jag helt anonym och skrev direkt ur hjärtat om med och motgångar. Det var tanken med den här bloggen också från början. MEN så började jag med min tävlingsblogg och plätsligt använder jag mig utav min facebook, ger ut mitt namn och då är jag inte lika anonym längre. Med anonym menar jag att tex mina vänner och de bekanta som jag tex har på fb nu kan se att jag bloggar och lätt hitta hit och in i mina tankar (vilket då inte var meningen).
  • Jag känner mig inte lika motiverad att skriva längre. Det märks både på antalet inlägg och dess innehåll.
  • Av samma anledning som punkt ett så har jag inte lika många läsare längre. På ett sätt så skriver jag ju mest för mig själv, för att jag tyckte det var kul. Men hur kul blir det i långa loppet att skriva ut i tomma intet? Då jag jag lika gärna skriva dagbok =)
Så nu vet ni som fortfarande tittar in med jämna mellanrum vad som pågår!
Men tävlingsbloggen är i högsta grad aktiv så kika där och tävla ni med =)

Buzzande kommer jag i fortsättningen skriva om i tävlingsbloggen för övrigt!

Ha en fin dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar