onsdag 18 maj 2011

Mexico

Jag fick ett mail av fritidsresor som vi ska åka med till Mexico att det nu gick att boka platser på planet. Jag loggade såklart in för att titta på detta då ett par bekanta rekommenderade oss att boka platser i förväg så man vet var och hur man ska få sitta.
När jag kommer in på sidan ett par timmar efter att man släppt detta visar det sig att det mesta redan är bokat och att vi inte har så mycket att välja på då vi reser med barn. Tillslut bestämde jag mig iaf för att boka platser där man bara sitter två bredvid varandra, känns skönt att inte sitta och trängas med någon annan så länge. platserna var även vid toaletterna, känns praktsikt att sitta så när plus att man inte har någon framför sig. gissa vad vi fick betala för detta? Jo 800 kr.
Man har verkligen börjat göra allt för att tjäna pengar på allt. Först fick vi betala 1400kr för att få bättre platser och sedan får vi betala 800 kr till för att dessa platser ska passa oss.
det är tur att vi har slitit som djur innan vi fick barn så vi har råd att förverkliga dessa drömmar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar