torsdag 19 maj 2011

Kritik igen

Nu har jag fått kritik igen för att jag har två bloggar. Så för att klargöra hur det ligger till.

Rockbarnet.blogspot.com
Är bloggen du befinner dig på nu.
På den här bloggen skriver jag om min vardag, om shopping, resor och annat som hör livet till.
Ibland skriver jag om tävlingar här också. Oftast handlar det då om tävlingar som inte kräver att man tipsar om dem, eller helt enkelt så att tävlingarna är på bloggar som jag läser och jag då väljer att tipsa om bloggen i samma inlägg.
Varför jag inte gör så med alla? För att det skulle bli väldigt rörigt att blanda mina inlägg tillsammans med inlägg om tävlingar. Jag har gjort så här för att hålla isär tävlingarna och mina inlägg. Men då jag känner att jag skriver mindre och mindre så kanske jag börjar köra allt under samma blogg igen.
Ibland skriver jag om saker jag vunnit i tävlingar också. Jag är ju fortfarande samma person som på den andra bloggen...Så jag ser inga konstigheter i det.

Är min andra blogg. På den bloggen skriver jag uteslutande om tävlingar. Jag tipsar om tävlingar och jag är med på tävlingar på den bloggen.
Jag har ca 100 läsare om dagen på den bloggen, så jag förstår inte riktigt varför vissa inte vill att jag tipsar där med hänvisning att deras tävling inte får tillräckligt med reklam för sig.
Som jag skrev ovan så handlar det om att jag vill hålla isär mina inlägg från tävlingsinlägg.

Hade det varit bättre om jag bara hade tipsbloggen? Hade jag sluppit funderingarna då?
Jag hoppas att detta har rett ut ett och annat.

1 kommentar:

  1. Men menar du att folk (som har tävlingar) inte godtar din medverkan typ bara för att du tipsar i en separat tävlingsblogg?! Hmm jag vet många som letar tävlingar i just sådana bloggar och som hittat min blogg efter det och stannat kvar ...
    Gnällspikar tycker jag :-)

    Jag har aldrig fått klagomål på att jag har en separat tävlingflik hos mig iaf...

    SvaraRadera