fredag 8 april 2011

Idag är det fredag

Som om ni inte visste det. Jag har fått lite frågor om min gamla blogg. Tex varför jag inte skriver på samma sätt längre. Tydligen har jag gått och blivit ytlig. Kan vara så. Jag kommer snart stänga ner den gamla helt, men innan dess ska jag spara ner det jag tycker bäst om från den. Jag kommer publicera lite från den gamla bloggen här också. Vad återstår att se, men det lutar åt de mest lästa inläggen. Vad sägs om det?
För övrigt så känns det nästan inte som jag ibland då jag läser på den. Konstig känsla hur man förändras.

Här har vi en av frökens pingviner, just den här bor i köket. Perfekt att ha vid matbordet när hennes tålamod tryter, för finns han att se på är det genast roligare att äta. Den är lätt att tvätta av också, det är därför den används. Hon har massor av fina äta böcker, men hur kul blir det med matkladd mellan sidorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar