onsdag 26 januari 2011

Hemkommen från babymassagen!

Tjejen har nu fått lite skön massage och jag har fått träffa lite andra mammor med bebisar.
Tyvärr känner jag inte några andra som är hemma med barn just nu så jag måste bli bättre på det där med att gå till öppnaförskolor. Kanske kan man träffa andra där?
Har ni några erfarenheter av det?

Imorse vaknade tjejen 05:45!! Vad är det som händer?!
Jag hörde dock inte detta förens hennes pappa tappade en nappflaska i köket. Som tur var somnade hon om efter att hon fått mat. Måste nog börja ge henne lite mer mat på kvällen så hon klarar sig hela natten som förr.
Jag var otroligt illamående vid den här tiden och trodde jag skulle kräkas. Kände den otäcka nutrilett smaken i munnen. URK!! Till frukost sen blev det en halv deciliter mjölk och en morot. Kunde verkligen inte dricka en shake då utan gjorde det sen när jag kom hem. Så fyra kvar idag.
Men det positiva var att vågen idag stod på 75,8 kg!!!

En av få saker som min sambo tog med sig in i boet. Jag blir glad av att se denna mysiga figur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar