tisdag 4 oktober 2011

Jag har ingen jätteblogg, men jag vet att ni är några stycken som tittar in är varje dag.
Bloggen har blivit lite annorlunda på senaste tiden då jag inte riktigt haft motivationen till att sitta vid datorn och ösa ut tävlingstips. Detta kommer det bli ändring på snart och tipsen kommer bli fler.
Det som händer just nu är att jag kommer byta namn på den här bloggen eftersom den inte bara består av tävlingstips längre och för att jag ska slippa lägga vissa tävlingar på min gamla blogg pga namnet på denna. Hänger ni med?
Namnet på den nya bloggen kommer jag publicera här efter den 10/10 och på den gamla bloggen som kommer finnas under tiden.
Jag gör såhär istället för att skapa en helt ny blogg. Kanske lite rörigt men så kan det bli ibland.

Nu får ni gärna hjälpa mig vinna en tävling genom att kommentera på DETTA inlägg!
Hur mycket ni vill, när ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar