söndag 1 maj 2011

Snart är det London time!

Snart är det dags för London, jag ser verkligen fram mot att komma bort från vardagen ett tag och få spendera tid med min lilla familj. Att göra något. Jag tycker att mammaledigheten är extremt ensam, men mer om det en annan gång.
Hur som helst så tror jag inte att jag kommer kunna blogga när jag är i London, och jag bör nog inte göra det heller då jag kan behöva en paus från Internet.
Men det är ju lite tråkigtom det är helt stilla här i bloggen så jag funderar på att tidsinställa lite inlägg. Om jag nu kommer på hur man gör vill säga.

1 kommentar:

  1. Hej! :)
    Tack för att du var med och tävlade om en tandblekningstandkräm från BrilliantSmile! Här är vinnaren: http://adaras.se/2011/april/valborgsplaner-och-vinnaren-i-brilliantsmile-.html#comment
    Hoppas du vill vara med och tävla fler gånger!
    Puss! <3

    SvaraRadera