måndag 30 maj 2011

Mina nya glasögon

Jag var en av de extremt lyckliga som vann glasögon hos Lensway när de hade kampanj på Facebook.
Jag lade till ca 80 kr och valde dessa. Jag är verkligen jätte nöjd!
Det som ligger bredvid på bilden är ett litet kitt med rengöring och skruvmejsel, perfekt att få till.
Jag kommer beställa mina glasögon därifrån även i fortsättningen.
Det roliga med det hela är att jag var till en optiker för ett par år sedan som sa efter synundersökningen att "det beror på hur bra man vill se" ang om jag behövde glasögon eller ej.
Jag köpte inga den gången och har sett lite illa sen dess.
Nu ser jag skillnaden med eller utan lasögon och jag är glad över att jag har dem och kan välja att använda dem i vissa situationer.
Ja jags er utan dem med, men med ser jag tydligare.
Svårt att förklara men jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar