tisdag 31 maj 2011

Jag är dålig på att kommentera

på andra bloggar. Även fast jag läser dem så är jag verkligen kass. Men jag ska bli bättre!
Hur som helst så kommenterar jag ibland i vilket fall och de gånger jag gör det kan jag ju råka se vad andra skrivit. Och ibland får man en chock. Jag fick det när jag var med i en tävling där man skulle skriva vad man kallar sin lilla älskling... Jag vill inte skriva här vad det stod, men det var allt annat än gulligt eller ens snällt. Det var hemskt och kränkande. Om jag nu läste rätt vill säga. Gjorde jag det inte får jag be om ursäkt att jag blev förfärad. Även fast jag inte skriver vad jag läste, vem som skrivit det eller var jag läste det.
Jag läste även ett blogg inlägg där skribenten skällde ut sina läsare för att de inte lämnade kommentarer. Om de skulle fortsätta på det viset skulle bloggaren sluta blogga. Det var ett "hot"...Öhh?
Vad tycker ni om kommentarer, är de viktiga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar