tisdag 12 april 2011

Jag hittade ett tips

När jag befann mig på min surfarunt runda i söndags (som börjar bli glesare då jag känner att vissa av de bloggar jag tidigare följt inte ger mig något längre) så hittade jag ett superbra shoppingtips hos fru Svensson! Hon tipsade om att Bellabo hade fraktfritt under helgen och att man kunde få 50% på valfri vara, som hittat!Vi har spanat på den trojanska hästen här hemma. Så istället för att betala 895:- plus frakt som ligger på minst 79:- från den butiken gick kalaset lös på ca 450:-! Så tack för det tipset säger vi!
Vi ville ha en sådan i syfte att få vår lilla Vilda att tycka att det är kul att plocka undan efter sig då hon lekt, då vi utgår från att det mesta av lekandet kommer ske där vi är (i köket eller i varadgsrummet) så kommer hon kunna plocka i de saker hon vill leka med i hästen, dra den ut dit vi är, leka och sedan plocka i grejerna igen och dra dem tillbaka! Hästen kan också användas som pall, så om vår tanke misslyckas så får den stå i hallen och agera förvaring och hjälpmedel vid påklädning.
Bild från BellaBo

1 kommentar:

  1. Hej och tack för att du gillar min blogg. Ska snart stänga ner just den bloggen du var in på nu och använda mig av en egen domänadress så hoppas du kikar in där också sen när jag flyttat bloggen! :)

    Angående din kommentar i min blogg så önskade jag att jag var händig men nu är jag inte det så spjälskyddet är av märket Lundmyr Of Sweden. Det är högre än andra spjälskydd vilket jag också tycke var bra. Har i och för sig sätt att det finns högre spjälskydd från märket "Rätt Start" som säljs på de flesta affärerna som Babyproffsen/Barnens Hus osv.

    SvaraRadera