torsdag 21 april 2011

Gratis är gott...eller?

Jag var och hämtade ut Liberos up&go... Funderade på om det ens skulle vara värt det, men då jag hade vägarna förbi i ett annat ärende så passade jag på. Jag hade verkligen kunnat låta bli. Min första tanke då jag öppnade paketet och fiskade upp bollen var att den såg väldigt gammal ut, nästan använd. Vidare så kände jag inte igen blöjorna, de hade annat mönster mot dem vi brukar köpa av samma märke och storlek. Tänkte att de var av gammal modell. När jag sedan bläddrat i den lilla broschyr som fanns med från Lindex och kom till baksidan där det satt en rabattkupong som gått ut sommaren 2009 så insåg jag att detta inte är speciellt uppdaterade grejer. Hur de tänker då detta är marknadsföring förstår jag inte, jag hade då inte börjat använda libero efter det där paketet (då jag tyckte att blöjorna var av dålig kvalite). Nu använder jag redan deras blöjor (bland andra) och vet att de är av bättre kvalite än dem som var i det där paketet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar