tisdag 15 februari 2011

Tradera tips!

Jag är torsk på tradera, tycker att det är ett fantastiskt sätt att fynda på. Men ibland så hittar man ju guldkorn som man själv inte kommer köpa, för man kan ju inte köpa allt.
Jag älskar Rockefellas kläder och just nu finns det lite olika plagg ute i olika storlekar till bra pris;


Jag har även haft morgon invägning och vågen stod på 72,9kg!!
Jag blir sporrad av att se kilon försvinna, fast idag kom jag att tänka på att jag någon gång hört att muskler väger mer än fett. Och med den teorin kan jag förstå hur jag kunde väga så mycket innan graviditeten men ändå ha stl S och 28 i jeans. Jag har ett arbete som är väldigt fysiskt krävande, så min vardagsmotion består av att gå i ca åtta timmar och lyfta ca fyra till fem ton om dagen. Så jag kan väl påstå att det fanns lite muskler iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar