tisdag 8 februari 2011

Brio Puck

Sjukstugan fortsätter. Den inte bara fortsätter, den blir värre!
Det är som alla föräldrar redan vet inte roligt att ta hand om sjuka barn när man själv är sjuk. Imorgon kommer jag få lite avlastning dock, den är verkligen välkommen så jag kanske kan få sova någon timme.
På grund av sjukan här så har mina planer på att börja med träningspass den här veckan grusats. Det är ju dock inte det värsta, för det är att jag inte ens kan promenera! Hur som helst så stod vågen på 73,8 kg imorse. Jippi!!

Idag hade Campadre brio kampanj. "Yes!" tänkte jag och loggade in klockan 07,30 efter att mini fått sin frukost. Tyvärr så fanns där bara två olika spisar, någon bilbana(?) och lite annat. MEN Puck fanns och jag tänkte slå till men när jag kom fram till kassan visade det sig att jag skulle spara 19:- på den. Galet! Inte köper jag väl saker därifrån ist för en affär när jag inte spar något på den?

Bilden är lånad från Toys´r us

Kan ju tillägga att jag i vanliga fall tycker att Campadre är jättebra om man vill fynda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar