söndag 20 februari 2011

Bloggar jag läser

Om ni inte redan hittat till dem så kommer det tips på bloggar som jag läser;

Jag har följt den här bloggen i lite mer än ett år och den river i hjärtat ibland, men det är en fantastiskt stark person som ligger bakom den och jag beundrar henne för hennes kämparglöd.

Den här bloggen började jag följa hösten 2009 tror jag. Ägaren blandar fina bilder tillsammans med träningstips och vardagsliv. Läsarna får även "följa med" på hennes resor vilket är väldigt roligt. Hon uppdaterar ofta vilket är ett stort PLUS!

Här har vi en av de mer kända personerna bakom skärmen. Jag började läsa hennes blogg när hon väntade sitt första barn, har sedan haft en uppehåll men hittade dit när hon fick sitt andra barn ungefär samtidigt som mig. Jag tycker om hennes avslappnade stil.

Hit hittade jag när jag gick hemma på havandeskapspenning och hade tråkigt. Hon har en helt underbar blogg med massor av fina bilder och tips på pyssel och inredning. Hon älskar secondhand och att gå på loppis och hela hennes hem är som en dröm från en annan epok. Hon uppdaterar ofta hon med!

"Nu när du finns"-Lindas blogg. Jag ska erkänna att jag läste oftare när hon bloggade från "innan du fanns". Ibland får hon till det riktigt bra hur som helst med träffsäkra texter och en härlig ironi. Här är tjejen som skiter i vad du tycker och går sin egen väg. Mycket bra!

Här behövs ingen presentation. Underbara fantastiska Maria Montazami!!

En tjej som blev lämnad av sin fru på det mest grymma sätt när hon var höggravid med deras första barn. Här berättar hon sin historia och om hur samhället fungerar när man insiminerat utomlands. Läsvärt!

En ung mamma med tre barn, ett fjärde påväg som bloggar om sin vardag. Hon har mycket tips på saker/rabatter och sammarbetar nog med lite butiker för ibland dyker det upp rabattkoder! (rätta mig om jag har fel)  Hur jag hamnade här vet jag inte riktigt men det var några år sedan första gången, så hamnade jag där igen av en slump med länk från en annan blogg för ca ett halvår sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar