söndag 30 januari 2011

Seg dag

Idag var dagen då vi skulle ha gjort klart dopinbjudningarna. Det blev inte så, det måste dock ske imorgon om vi vill ha några närvarande på dopet. På tal om dopet så är det det där med fadderskapet som vi inte tagit något beslut om. Svårt det där. Några tankar och erfarenheter?
Det vi hunnit med är dammning, gått igenom massor med bilder på datorn och fått iväg ca 500 till framkallning varav några förstoringar på mina favoritbilder, sen blev det 90 minuter power walk och hälsosamma måltider. Vågen står stilla vilket jag är jätte nöjd med just nu. Det har försvunnit 17 kg sen graviditeten! Galet mycket med tanke på att det finns kvar än.
Har även lyckats fynda en stycke bikini på nätet i 50-tals modell. Som jag har letat! Så har jag sådan tur att de sålde ut dem så 90:- fick jag betala, som hittat! Vi ska börja babysim i mars och då vill jag ha en lite mer täckande bikini. Nu är det bara att hoppas att jag kan ha den när den kommer.
Bild kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar