fredag 28 januari 2011

Kort inlägg på kvällskvisten

Igår blev det en och en halv timmes powerwalk. Det går inte bra för mig med mina shakes. Jag kommer in i dåliga vanor och struntar i att få i mig något alls eftersom jag tycker att de är hemska att dricka. Så igår kväll efter en dag på för få shakes så åt jag en rågsmörgås med rökt kalkon (yes vegetarianen äter rökt kalkon när kroppen saknar något, måste vara så då suget efter just detta blir sjukt stort ibland) och tomat. Shit vad det var gott!!
Idag har jag gjort en timmes powerwalk och sedan lite styrka på det. Känns så skönt att vara igång och det är fantastiskt att jag plötsligt kan gå utan smärta, det tog "bara" tre månader.
Till frukost blev det ännu en rågsmörgås med kalkon.
Till lunch lite fisk, potatis och broccoli.
Kan tilläggas att jag besökte min mor och far där fisk är en stor del av kosten, så där och enbart där äter jag fisk.
Till kvällen nu blir det rågbröd, avokado och lite grönsaker.
Har helt enkelt insett att jag måste ha lite mat och dessa tips hittade jag på google. Kommer köra efter den matsedeln ett tag. Hoppas på resultat.
Idag stod vågen på 75.2 kg. Får se vad som händer nu när jag äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar