måndag 24 januari 2011

Idag kör jag igång dieten

Jag vet, det kommer säkert inte att fungera alls och jag kommer säkert vara jätte hungrig mest hela tiden. MEN jag måste prova för jag är så jäkla missnöjd med vikten efter förlossningen och det släppte ingenting under den tiden jag var jätteduktig och körde en timmes pass hemma varje dag! (har inte möjlighet än att komma iväg och träna)

Urk vad det smakade illa! Men jag lade i lite isbitar för att få det riktigt kallt och så var det bara att pina i sig det. Fem doser om dagen i 14 dagar är tanken och sen kommer jag ha möjlighet att börja träna igen (då sambon byter jobb så han kan ta bebisen när jag tränar) och då hoppas jag att jag tappat några kilon. Shiit vad besviken jag kommer bli om det inte händer någonting!

2 kommentarer:

  1. Hejar på!! Det är bara att kämpa! =) Jag har satt igång ordentligt med min träning nu igen och jag mår redan mycket bättre än innan och är piggare!

    Jag vill inte gå ned, utan bara få lite fastare kropp. Speciellt få bort putet på magen. Men är precis som du, rädd för att inte se resultat. Men det är bara att köra på!! =)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja jag hoppas på det där med att bli piggare när jag kör igång med träningen om två veckor, just nu är jag bara trött och hungrig. Galet vad man utsätter sig för, men jag vill vill vill komma i mina vanliga kläder och inte skämmas över mammahullet i sommar. Då hoppas vi på resultat då =)

    SvaraRadera