tisdag 25 januari 2011

HUNGRIG!!!

Usch imorse vaknade jag 05:45. Eller för att vara exakt så vaknade tjejen för första gången så tidigt (nu räknar jag såklart bort de där första nätterna hemma då b.b personalen gav oss "tipset" att väcka henne var tredje timme för mat).
Hon var hungrig och fick mat av sin pappa. Jag var hungrig men låg kvar i sängen och läste lite.
Vi somande om igen framåt 07:00 (egentligen trodde ju tjejen att det var dags att börja dagen, som vi brukar när hon vaknar).
Vaknade igen vid 09:00. Jag drack en smoothie. Hittade min gamla mixer som jag typ aldrig använt, men nu var den perfekt för drycken blev slät och utan klumpar.
Och det är sååå äckligt! Men jag tror jag börjar vänja mig. Hur som helst så SKA jag stå ut med detta, fast jag trodde att jag aldrig någonsin skulle försöka mig på en sådan genväg. Men nu behövs det för att få ner lite vikt innan jag börjar träna på allvar.
Dagens vikt var 77,7 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar